Wegański Twarożek z Tofu 🍴

Pamiętam, że w dzieciństwie często jadłam twarożek ze świeżą rzodkiewką i szczypiorkiem prosto z działki. Uwielbiałam ten smak! 😉 Przechodząc na dietę roślinną nie myślałam, że do niego powrócę, aż wpadłam na ten przeprosty (jak wszystkie moje receptury) przepis. Potrzebujecie do niego niewiele składników, które zawsze można znaleźć w mojej kuchni. Oraz nie musicie używać blendera (mniej czyszczenia haha)! Przepis jest idealny na śniadanie, albo lekką kolację i świetnie smakuje z owsianym chlebem lub waflami ryżowymi. Ja bym go nawet wyjadała łyżką! 😋 Koniecznie wypróbujcie. 

Składniki: 
pół kostki tofu naturalnego
odrobina mleka roślinnego (polecam owsiane)
2 lub 3 duże rzodkiewki
szczypiorek
sól himalajska i pieprz do smaku (ilość zależy od Waszych preferencji)
wafle ryżowe lub chleb do podania

Czas przygotowania: 10 minut

Sposób przygotowania:

Tofu rozgniatamy widelcem w miseczce i dodajemy do niego odrobinę mleka roślinnego. Wszystko mieszamy, aż nasza masa będzie przypominała konsystencją twarożek. Kroimy rzodkiewkę i szczypiorek, dodajemy do reszty składników, solimy i pieprzymy oraz ponownie wszystko mieszamy. Podajemy z ulubionym chlebem lub waflami. I to praktycznie wszystko! Smacznego. 💞










Nadia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram